Jeg kan ikke sende SMS
Hvis du ikke kan sende sms’er, kan det være din beskedcentral, der ikke er tastet korrekt ind. Normalt registreres den automatisk med isættelse af simkortet, men der kan være sket noget, således det står forkert.
Hvis du kigger i din telefonmanual, kan du finde ud af, hvor beskedcentralen findes på din telefon, og så indtaster du blot nummeret. Husk, at skrive hele nummeret, som det er angivet her: +4528187000
Indholdstakserede SMS
Du har som kunde hos BKNet Mobil, adgang til en række mobiltjenester, der bliver trukket fra din mobilkonto. Eksempler på anvendelsesområder for mobilbetaling er togbilletter, biografbilletter, parkeringsbillet, magasiner, internetkøb og meget mere.
Ønsker man ikke at kunne gøre brug af dette, kan man afmelde tjenesten på Selvbetjeningen. Dette anbefales, hvis børn har adgang til telefonen.
Hvis man ønsker at klage over en indholdstakseret tjeneste, skal man tage fat i udbyderen af tjenesten, som blev oplyst, da man købte den.